Župany
    • info@alotex.cz
    • 799 506 765
  • NOVINKY NA EMAIL

    Alotex   /   Výměna, vrácení a reklamace

    Výměna, vrácení a reklamace

    Reklamace zboží

    • Vyplňte prosím on-line formulář na této adrese.
    • Vyčkejte na posudek reklamace reklamačním oddělením.
    • K uznání reklamace není nutné bezprostředně odeslat zboží zpět, v některých případech stačí zaslat pouze fotografie.

    Vrácení a výměna zboží

    Adresa pro zaslání zboží:

    ALOTEX Group s.r.o. – ID objednávky
    Ropice 185
    739 61, Třinec

    • Lhůta pro vrácení (odstoupení od smlouvy) je dle zákona 14 dní od převzetí zásilky.
    • Výměna zboží v období leden-říjen ve lhůtě 14 dní od nákupu.
    • Výměna zboží v období listopad-prosinec ve lhůtě do 15. ledna následujícího roku.
    • Výměna zboží možná pouze za zboží stejné či vyšší hodnoty.

    Při vrácení zboží berte prosím v potaz následující:

    • Zboží musí být opatřeno originální visačkou (nestrhávat a neodstřihávat!); dále být nepoužité a nepoškozené.
    • Při prvotním vyzkoušení našich produktů prosíme vždy zkoušet na spodní prádlo, toto platí i pro samotné spodní prádlo!
    • Výrobky nesmí být cítit parfémem, cigaretovým, ani jiným kouřem či zápachem.
    • Produkty nesmí být jakkoliv proprány, či upraveny jakýmkoliv jiným způsobem.
    • Nepoškozujte originální krabičky ve kterých jsou produkty baleny - samotný obal výrobku není určen jako samostatný obal pro přepravu. Poškozené krabičky budou bohužel účtovány na vrub zákazníka!
    • Berte prosím v úvahu, že rozbalené punčochové zboží a produkty obdobného charakteru nelze vyměnit či vrátit. Toto platí i pro produkty opatřené ochranným obalem, a pro produkty pro které se neakceptují výměny či vrácení z očividných hygienických důvodů. Pokud si nejste jisti zda se toto pravidlo vztahuje na Vámi zvolený, konkrétní produkt, obraťte se prosím na info@alotex.cz, a my Vám rádi poradíme.
    • Zboží musí být pečlivě zabalené, ideálně v krabici, ve které Vám bylo zasláno, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
    • Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.

    Informace pro případy částečného vrácení zboží a částečného odstoupení od kupní smlouvy

    • V případech, ve kterých měl zákazník nárok na dopravu zdarma a rozhodne se vrátit část zboží se postupuje následovně - Pokud je hodnota ponechaných produktů nižší než minimální hodnota garantující dopravu zdarma v době vytvoření objednávky, je zákazníkovi odečtena od hodnoty vráceného zboží poměrná částka dopravného, dle konkrétního, zvoleného dopravce a způsobu platby, např. pokud zákazník vrací jednu ze tří položek v případě že si nechal zboží zaslat pomocí PPL na dobírku, činí tato částka 66% z 99 Kč, atp.
    • V případech, ve kterých zákazník uplatnil objemovou, věrností, či jakoukoliv jinou slevu, na níž by neměl po odečtení hodnoty vráceného zboží nárok z důvodu nesplnění limitu garantující tuto slevu, bude hodnota této slevy také odečtena od částky vrácené zákazníkovi.

    Důležité upozornění:

    Žádáme naše zákazníky posílající nám na výměnu, či vrácení plavky a podprsenky s pevnou vycpávkou/ tvarovaným košíčkem, aby dbali zvýšené opatrnosti při balení těchto produktů tak, aby předešli poškození nesprávným uložením do krabičky. Berte prosím na vědomí, že v takovýchto případech nemůže být výměna či vrácení akceptována! Prosíme tedy o uložení výše zmíněného zboží zpět do krabice ideálně takovým způsobem, jakým bylo doručeno Vám. Tímto zajistíte bezpečnou přepravu Vámi vráceného zboží.

    Zboží zasílejte zpět pouze v pevné, kartonové krabici (v případech že Vám bylo v podobné krabici dodáno). Dárková krabička, jež je samotným obalem zboží není určena jako samostatný obal na přepravu! Berte prosím na vědomí nevhodnost papírových obálek, sáčků a podobných, měkkých obalů, které dostatečně nechrání produkty v nich uložené před poškozením během přepravy, čímž může bohužel dojít k ponížení vrácené částky o výši nákladů nutných pro uvedení daného produktu do původního stavu; případně nebude možné výměnu či vrácení poškozené zboží akceptovat, příčemž bude následně toto zboží posláno zákazníkovi zpět na jeho náklady.

    Produkty ideálně zasílejte zpět v originální krabici ve kterých Vám byly doručeny.
    Děkujeme

    Lhůty plateb

    • Váš požadavek bude zpracován nejpozději do 3 pracovních dní.
    • V případě výměny zboží Vám peníze vrátíme zpět na účet a bude zapotřebí vytvořit novou objednávku.
    • Pokud budete zboží vracet, peníze obdržíte zpravidla bezprostředně po přijetí zboží, maximálně však do 14 dní.

    On-line řešení sporů

    S platností od 15.února 2016 ustavila Evropská komise platformu pro mimosoudní řešení sporů, která umožňuje spotřebitelům řešit spory týkající se jejich online objednávek bez nutnosti soudního procesu. Tento proces řešení sporů je k dispozici na následujícím externím odkazu: http://www.vasestiznosti.cz.

    Společnost ALOTEX Group s.r.o. není povinna a bohužel se nemůže zúčastnit alternativních, mimosoudních vyrovnání.

    Provozovatel e-shopu

    ALOTEX Group s.r.o.
    Ropice 185
    73961 Ropice
    IČO: 29462088
    DIČ: CZ29462088

    Nevíte si rady?

    Kontaktujte nás na čísle +420 595 171 592